Блог

Циљеви дигиталног маркетинга - Кључни показатељи учинка (КПУ) - Search&Display

Циљеви дигиталног маркетинга - Кључни показатељи учинка (КПУ)

Компаније и фирме свих величина користе КПУ-еве како би мериле успех својих маркетиншких кампањи, као и других подухвата који се тичу...

Мали Бизнис - Инфлација је прилика за раст - Search&Display

Мали Бизнис - Инфлација је прилика за раст

Шта је инфлација?Инфлација је континуални раст општег нивоа цена производа и услуга на тржишту. Главна последица инфлације...

Вајбер оглашавање - Скривени потенцијал - Search&Display

Вајбер оглашавање - Скривени потенцијал

Иако међу корисницима не постоји консензус око правилног изговора имена апликације “Viber”, једно је сигурно: Вајбер (Вибер) је...

Имејл маркетинг - Шанса која се не сме пропустити - Search&Display

Имејл маркетинг - Шанса која се не сме пропустити

Сигурно сте некада чули да је и-мејл маркетинг мртав. Да ли та тврдња има додира са реалношћу? Да ли је исплативо улагати у и-мејл...

YouTube оглашавање - Видео је победио - Search&Display

YouTube оглашавање - Видео је победио

Циљ сваког предузетника је да унапреди пословање. Под тиме се углавном подразумева боља продаја и већа зарада уз смањење...

Како одабрати праву агенцију? - Search&Display

Како одабрати праву агенцију?

Без обзира да ли сте тек покренули нови бизнис или већ имате успешну онлајн продавницу, вероватно сте упознати са бенефитима...

Водич за увођење клијената у екосистем фирме - Search&Display

Водич за увођење клијената у екосистем фирме

Зашто не видим своје огласе приликом претраге на Гуглу? - Search&Display

Зашто не видим своје огласе приликом претраге на Гуглу?

Написали сте огласе, додали кључне речи, извршили уплату буџета и покренули огласну кампању на Google претраживачу....

Како одабрати правог партнера за управљање Google Ads кампањама? - Search&Display

Како одабрати правог партнера за управљање Google Ads кампањама?

Ово је једно од најважнијих питања уколико желите да за новац који сте уложили, извучете максималне резултате. Одабир...