Поврат на инвестицију (ROI) је метрика којом се мери ефикасност и исплативост неке инвестиције. Поврат на инвестицију је начин...
Формирање буџета за дигитални маркетинг може бити прави изазов, посебно за фирме које се до сада нису оглашавале преко интернета. У...
Постављање циљева приликом рада на стратегији дигиталног маркетинга је корак који се не сме пропустити. Успех целокупних маркетиншких...
Потенцијални купац (lead) је неко ко показује интересовање за вашу фирму, производ или услугу. Свет дигиталног маркетинга орбитира око...
SEO ( Search Engine Optimization ) или оптимизација за претраживач је кључни део сваке стратегије дигиталног маркетинга, посебно за фирме које желе да...
Компаније и фирме свих величина користе КПУ-еве како би мериле успех својих маркетиншких кампањи, као и других подухвата који се тичу...
Шта је инфлација?Инфлација је континуални раст општег нивоа цена производа и услуга на тржишту. Главна последица инфлације...
Иако међу корисницима не постоји консензус око правилног изговора имена апликације “Viber”, једно је сигурно: Вајбер (Вибер) је...