Блог

Ремаркетинг моћан алат у свакој кампањи - Search&Display

Ремаркетинг - моћан алат у свакој кампањи онлајн оглашавања

Ефикасан начин да посетиоце вашег сајта подсетите на производе или услуге.

11 Разлога Зашто је Дигитални Маркетинг Битан за Вашу Фирму - Search&Display

11 Разлога Зашто је Дигитални Маркетинг Битан за Вашу Фирму

Потреба за дигиталним маркетингом у последњих неколико година се вишеструко увећала захваљујући технологији која је променила начин...

10 савета за побољшање пословања кроз друштвене мреже - Search&Display

10 савета за побољшање пословања кроз друштвене мреже

Друштвене мреже су постале неизоставни алат који помаже фирмама да пронађу своје потенцијалне купце и унапреде препознатљивост...

Поврат на инвестицију (ROI) и дигитални маркетинг - Практични савети - Search&Display

Поврат на инвестицију (ROI) и дигитални маркетинг - Практични савети

Поврат на инвестицију (ROI) је метрика којом се мери ефикасност и исплативост неке инвестиције. Поврат на инвестицију је начин...

Како искористити буџет за дигитални маркетинг? - 5 кључних савета - Search&Display

Како искористити буџет за дигитални маркетинг? - 5 кључних савета

Формирање буџета за дигитални маркетинг може бити прави изазов, посебно за фирме које се до сада нису оглашавале преко интернета. У...

Постављање и праћење циљева у дигиталном маркетингу - Кораци и вештине - Search&Display

Постављање и праћење циљева у дигиталном маркетингу - Кораци и вештине

Постављање циљева приликом рада на стратегији дигиталног маркетинга је корак који се не сме пропустити. Успех целокупних маркетиншких...

Прикупљање потенцијалних купаца - Search&Display

Прикупљање потенцијалних купаца

Потенцијални купац (lead) је неко ко показује интересовање за вашу фирму, производ или услугу. Свет дигиталног маркетинга орбитира око...

Постани господар претраге - SEO водич за почетнике - Search&Display

Постани господар претраге - SEO водич за почетнике

SEO ( Search Engine Optimization ) или оптимизација за претраживач је кључни део сваке стратегије дигиталног маркетинга, посебно за фирме које желе да...

Циљеви дигиталног маркетинга - Кључни показатељи учинка (КПУ) - Search&Display

Циљеви дигиталног маркетинга - Кључни показатељи учинка (КПУ)

Компаније и фирме свих величина користе КПУ-еве како би мериле успех својих маркетиншких кампањи, као и других подухвата који се тичу...