Блог

 - Search&Display

Бити први на Google-у: да или не?

Да ли је бити први на Google-у заиста најважније за ваш бизнис?

Долазак Тему-а у Србију: Утицај на Google Ads и локалне бизнисе - Search&Display

Долазак Тему-а у Србију: Како нови играч мења правила игре у Google оглашавању

Откријте како долазак Тему-а мења правила игре за Google Ads оглашавање у Србији и шта то значи за локалне бизнисе. Сазнајте више о...

Kako funkcioniše Google Ads naplata kredita za oglašavanje - Search&Display

Како функционише Google Ads наплата кредита за оглашавање?

Да бисмо вам помогли да боље разумете овај процес, објаснићемо како Google Ads наплаћује оглашавање, шта се дешава са неискоришћеним...

 - Search&Display

Разлика између дигиталног маркетинга и интернет оглашавања

Шта је интернет оглашавање а шта интернет маркетинг?

Zašto se broj pregleda YouTube videa ne povećava - Search&Display

Зашто се број прегледа мог YouTube видеа не повећава иако сам уложио у YouTube оглашавање?

Ако сте приметили да се број прегледа на вашем YouTube каналу не повећава, упркос улагању у YouTube оглашавање, постоји неколико разлога овакве...

Кључна терминологија у Google Ads извештајима - Search&Display

Разоткривање жаргона - кључна терминологија у Google Ads извештајима

Упознајте се са значењем најважнијих метрика које ћете видети у Google Ads платформи и извештајима.

 - Search&Display

Како поставити оглас на Google бесплатно?

Мерење конверзија на веб сајту: Кључни фактори за успешну оптимизацију - Search&Display

Мерење конверзија на веб сајту: Кључни фактори за успешну оптимизацију

Зашто (не) мерите конверзије на вашем сајту?

Ремаркетинг моћан алат у свакој кампањи - Search&Display

Ремаркетинг - моћан алат у свакој кампањи онлајн оглашавања

Ефикасан начин да посетиоце вашег сајта подсетите на производе или услуге.