Блог

Кључна терминологија у Google Ads извештајима - Search&Display

Разоткривање жаргона - кључна терминологија у Google Ads извештајима

Упознајте се са значењем најважнијих метрика које ћете видети у Google Ads платформи и извештајима.

 - Search&Display

Како поставити оглас на Google бесплатно?

Мерење конверзија на веб сајту: Кључни фактори за успешну оптимизацију - Search&Display

Мерење конверзија на веб сајту: Кључни фактори за успешну оптимизацију

Зашто (не) мерите конверзије на вашем сајту?

Ремаркетинг моћан алат у свакој кампањи - Search&Display

Ремаркетинг - моћан алат у свакој кампањи онлајн оглашавања

Ефикасан начин да посетиоце вашег сајта подсетите на производе или услуге.

11 Разлога Зашто је Дигитални Маркетинг Битан за Вашу Фирму - Search&Display

11 Разлога Зашто је Дигитални Маркетинг Битан за Вашу Фирму

Потреба за дигиталним маркетингом у последњих неколико година се вишеструко увећала захваљујући технологији која је променила начин...

10 савета за побољшање пословања кроз друштвене мреже - Search&Display

10 савета за побољшање пословања кроз друштвене мреже

Друштвене мреже су постале неизоставни алат који помаже фирмама да пронађу своје потенцијалне купце и унапреде препознатљивост...

Поврат на инвестицију (ROI) и дигитални маркетинг - Практични савети - Search&Display

Поврат на инвестицију (ROI) и дигитални маркетинг - Практични савети

Поврат на инвестицију (ROI) је метрика којом се мери ефикасност и исплативост неке инвестиције. Поврат на инвестицију је начин...

Како искористити буџет за дигитални маркетинг? - 5 кључних савета - Search&Display

Како искористити буџет за дигитални маркетинг? - 5 кључних савета

Формирање буџета за дигитални маркетинг може бити прави изазов, посебно за фирме које се до сада нису оглашавале преко интернета. У...

Постављање и праћење циљева у дигиталном маркетингу - Кораци и вештине - Search&Display

Постављање и праћење циљева у дигиталном маркетингу - Кораци и вештине

Постављање циљева приликом рада на стратегији дигиталног маркетинга је корак који се не сме пропустити. Успех целокупних маркетиншких...