Често постављена питања
ЧПП или Често Постављана Питања је домаћа верзија секције FAQ која се може наћи на многим сајтовима, како страним тако и домаћим. ЧПП је место где можете сазнати одговоре на најчешћа питања и недоумице које смо годинама сакупљали током сарадње са више десетина клијената. Зашто не видим своје огласе?
Постоје 3 главна разлога зашто не видите своје огласе током претраге: Заказивање огласа, тражење сопственог огласа на Гуглу или недовољан буџет за оглашавање.
Више о овој теми прочитајте у чланку Зашто не видим своје огласе приликом претраге на Гуглу ? Да ли се интернет оглашавање исплати?
Да. Интернет оглашавање је један од најисплативијих аспеката дигиталног маркетинга. Како бисте повратили оно што сте уложили неопходно је да на прави начин поставите буџет и испратите поврат на инвестицију.
На нашем блогу можете сазнати како се рачуна и остварује поврат на инвестицију. Како да измерим ефекат интернет оглашавања?
Како да одредим циљеве оглашавања на интернету?
Добро дефинисани и достижни циљеви су предуслов за успех кампања оглашавања на интернету. Како би се циљеви на прави начин дефинисали, пратили и тумачили, неопходно је да пратите одређене кораке и поседујете одговарајуће вештине. Шта је дигитални маркетинг?
Дигитални маркетинг је скуп онлајн акција које имају за циљ да одређени бренд дође до публике која би била заинтересована за њега. За циљеве дигиталног маркетинга се користи интернет и друге форме дигиталне комуникације. То могу бити плаћени огласи, друштвене мреже, имејл оглашавање итд. Зашто је дигитални маркетинг важан?
Дигитални маркетинг је важан јер омогућује фирмама и појединцима да на исплатив, брз и ефектан начин представе своје услуге или производе. Важан је јер су резултати доступни у реалном времену, јер подиже свест о бренду, јер проналази нове и враћа старе купце.
Комплетан текст о важности дигиталног маркетинга можете прочитати ОВДЕ . Шта је интернет оглашавање?
Интернет оглашавање је промоција фирме и њених производа или услуга путем онлајн алата који служе за проналажење потенцијалних купаца, повећање броја посета вебсајту и побољшања продаје. Интернет оглашавање покрива широк опсег маркетиншких стратегија и канала, као што су имејл, претраживачи, друштвене мреже итд. Како да се моји огласи појаве први у претрази?
Како би се баш ваш оглас појавио први у претрази, неопходно је да пронађете одговарајуће кључне речи, на прави начин поставите кампање и огласе, и на крају, развијете квалитетан и брз вебсајт. Постоји још пуно фактора од којих зависи место на коме ћете се наћи у претрази, те је због тога најбоље да се обратите професионалцима за савете. Да ли да платим оглашавање ако имам одличан SEO?
Да. SEO или оптимизација за претраживач је неопходан корак ка дигиталном успеху, али са појавом све веће конкуренције у онлајн простору, то једноставно неће бити довољно у једном тренутку. Развијена интернет тржишта и фирме које тамо послују обавезно раде и на органској претрази и на плаћеном оглашавању, што повећава њихову конкурентност и олакшава комуникацију са циљном публиком.
Зашто не видим своје огласе?
Да ли се интернет оглашавање исплати?
Како да измерим ефекат интернет оглашавања?
Ефекат интернет оглашавања може бити директан или индиректан у зависности од природе производа или услуга које нудите. Стручњаци за дигитални маркетинг се превасходно баве директним ефектима оглашавања и они се најбоље мере у самим платформама за оглашавање (Google Ads), као и помоћу алата као што је Google Analytics.
Како да одредим циљеве оглашавања на интернету?
Текст на ОВОМ линку ће вас детаљније информисати о циљевима интернет оглашавања.