О нама

О нама

Замислите да треба први пут да уђете у продавницу, немајући јасну идеју ни шта конкретно желите да купите ни колико новца треба на то да потрошите, али сте чули да у тој продавници постоји најбољи телефон на свету. То је телефон који доноси статус, моћ и престиж. 

Видели сте друге људе са тим телефоном, а видели сте и њихове успехе. И ви желите да увек будете присутни и упамћени као онај што има најбољи телефон у региону.

И док тако разгледате рафове унутар продавнице, упорни продавци вам се бацају под ноге, уносе у лице и убеђују вас: „Пробајте овај, најбољи је! Погледајте га само – нема бољег од њега!“ И после неколико минута ви угледате један, који није ни бољи ни гори од других, али некако вас је привукао. Поверовали сте да је то тај!

Ниво серотонина и допамина расте, већ замишљате себе како шетате са том справицом и како освајате симпатије пролазника и пријатеља, гледајући како вам конкуренти, школски другови и заједљиви рођаци бацају отровне стрелице. Решено – купљено!

Сада када сте купили телефон, са нестрпљењем покушате да га укључите и почнете да га користите. Али ништа! Празан екран, само ваш одсјај у њему. Ма, како је могуће, питате се. Баш сам имао осећај да је то прави телефон за мене. А и сви други га користе и имају резултат који желе. Зашто баш мени да не ради?

Незадовољни, вратите се у продавницу, са намером да рекламирате неисправан телефон. Станете у ред – гомила испред вас чека да рекламира исту ствар. Да ли је могуће да сте били толико наивни? И зашто нисте изабрали онај горе десно, био је јефтинији? 

Милион питања сада јури кроз главу, али – не вреди. Нисте само ви криви, мислите у себи. Што ми продавац није рекао шта могу да очекујем и како да користим телефон, ако ја већ нисам знао?

Били сте некад у тој ситуацији, зар не? Преварени, насамарени, исмејани, угушени кривицом и сопственим грешкама. Само зато што нисте наишли на некога ко није имао ни воље ни живаца да вам се посвети, да вас информише (па макар и не купили код њега) и да вас усмери ка решењу.

Све до сада.

Упознајте Search & Display, место где ће се ваши снови увећати минимум 2 пута.

Мисија

Google AdWords је попут тог мобилног телефона из приче – сјајан, врхунски и моћан алат који, ако се представља на погрешан начин, може да наведе клијенте да помисле да ће им решити све проблеме. Зато је део наше мисије да својим тренутним и будућим клијентима помогнемо да разумеју суштинске предности Google AdWords-а и да га успешно имплементирају у своје пословање. Јер, шта вам вреди AdWords ако не знате шта можете да очекујете од њега и како да га усмерите да вам донесе резултате које желите?

Знамо да већина оних који раде ни сами нису упућени, а нема ни времена да се у потпуности посвети, а још мање укључи у комплетан подухват око постављања стратегије за AdWords оглашавање. И сами смо осетили такав приступ на сопственој кожи. 

То је био један од повода да Милан, директор агенције Search & Display, оснује своју фирму. Разочарање и немир проузрокован онда када клијенти, након доста уложеног новца, од AdWords-а не добију жељене резултате, што због сопствене, што због неупућености "стручњака", иницирале су настанак агенције која ће својим клијентима пружити другачију услугу - јер само то и заслужују.

Прво, све што се ради, ради се 100% транспарентно. Без скривања података. Без маскирања чињеница. Све оно што можемо да видимо и што сматрамо да је од важности за ваше даље пословање, то ћете и чути. Не постоји намера да вам се обећа „прво место на Гуглу“ (јер, искрено, Гугл ни себи не би дао прво место 24 часа, 7 дана у недељи, 365 дана у години!) и пораст профита од 100% након 3 недеље кампање. Све наше процене темеље се на детаљном проучавању циљева вашег оглашавања, који диктирају параметре кампање и омогућавају нам да поставимо оптималну стратегију за ваш производ или услугу. 

AdWords нису само мале рекламе које се појављују у врху странице са резултатима претраге – AdWords је веома сложен и строго уређен систем који зависи од бројних параметара који се морају пажљиво подешавати и бирати да би донели очекивани резултат.

AdWords тражи доста техничког знања јер неко треба да изучи све те бројеве, проценте и односе. Наши запослени уживају у томе да прате аналитику и да на време извештавају клијента о успеху и променама у кампањи. Извештај о резултатима кампање можете очекивати сваког првог радног дана у месецу за претходни месец, без обзира на наше сопствене услове рада и то колико смо заузети. Никада не каснимо јер поштујемо ваше и своје време. 

Није ретко ни да се кампања не одвија по плану – ви гледате бројеве, а ништа се не догађа, иако је кампања активна. Хвата вас паника, новца је све мање, кликови падају, а ви не видите резултат! Без бриге – шта год да је у питању, можете да рачунате на то да ћемо одговорити на сваки ваш захтев и решити га у најкраћем могућем року.

Нисмо чаробњаци за Google AdWords, али знамо већину тајни нашег посла. Бавимо се само AdWords-ом, што нам даје велику предност у односу на остале маркетиншке агенције. Не таласамо у свим сферама и областима, али знамо где смо слаби, а где нисмо.

Једна од предности рада са агенцијом Search & Display је што сви радимо само једну ствар, и радимо је одлично. Зато и можемо да се посветимо сваком клијенту у потпуности и да увек дамо квалитетну и проверену услугу. 

Чак и ако имате искуство са Google AdWords-ом и знате које су његове основне предности, увек постоји начин да се кампања боље оптимизује и да се ваш новац преусмери тамо где ће донети највећи обрт. То је такође нешто што можемо понудити својим клијентима – експертску процену и оптимизацију њихових AdWords кампања, са циљем увећања профита и ефикасности кампање.

Визија

Када би вас неко питао о агенцији Search & Display, волели бисмо да помислите на људе који посвећено и предано раде свој посао, који увек иду корак даље да би свом клијенту омогућили максималан учинак и који ће, без обзира на све, поштовати своју реч и завршавати своје пројекте у предвиђеном року.

Тренутно смо мали тим, али имамо велике снове. Они нас вуку напред, дајући нам енергију да се посветимо клијентима и учинимо их задовољним (а и профитабилним.) Волели бисмо да нас памтите по томе што смо успели да вам отворимо и разрадимо дигитални канал оглашавања који вам константно доноси профит. Волели бисмо да будемо синоним за остваривање профита на интернету.

Желимо да проширимо свој тим и ангажујемо више запослених, да бисмо још ефикасније водили ваше кампање и пројекте. Волели бисмо и да отворимо један нови сегмент услуге, који ће, не само проширити нашу тренутну понуду, већ и омогућити да ви, као наш клијент, добијете што више за свој уложени новац. 

Желимо да радимо и на едукацији тренутних и потенцијалних клијената о стварним бенефитима коришћења AdWords-а, да би чак и они који имају ресурсе да сами имплементирају и воде Гугл кампање могли са сигурношћу да се ослоне на AdWords и у потпуности искористе све његове потенцијале.

Постоји много путева којима бисмо могли да кренемо, али се сви углавном завршавају на истом месту: створити чврст круг сарадника кроз клијенте који ће дуго година користити наше ресурсе да свој бизнис подигну на виши ниво и учине га успешним. Желимо да радимо са људима који познају свој бизнис, имају јасну визију шта желе да постигну, не плаше се нових идеја и имају ресурсе да имплементирају AdWords на свом сајту. Јер, за успех у онлајн свету није довољно да имате лепу графику и лепу профилну слику на сајту. Сви елементи онлајн презентације – од текста до начина оглашавања – морају бити синхронизовани, да би ваше присуство на интернету имало смисла.

Желите да растете? Желите да имате више запослених, боље пројекте, веће буџете, више алата? Желите да будете синоним за област којом се бавите? То вам желимо и ми! А знамо и како да вам помогнемо да то и остварите.

О нама

Када је почињао своју каријеру, директор агенције Search & Display Милан Јовановић, није ни помишљао да ће на домаће тржиште донети сасвим нови и другачији приступ онлајн бизнису. 

Почео је као страствени програмер, верујући да је технички аспект дигиталног маркетинга нешто што је кључ успеха у онлајн свету. Међутим, што се дуже бавио програмирањем, све више је наилазио на један те исти проблем – у појединим тренуцима техника као да није била довољна. Схватио је да, ма како да је код чист и да је са програмерске стране све савршено усклађено, постоји нешто изван тога што даје суштину веб-сајту.

То нешто био је Google AdWords, тада не толико коришћена и савладана дигитална алатка. Мало по мало, Милан је пронашао начин који је његовим клијентима омогућио максималан повраћај уложеног новца.

Миланов сан је да својим клијентима омогући квалитетне услове од момента када склопимо сарадњу. Уз стручан тим који је увек на располагању, клијенти могу да очекују да ће њихов дигитални профил бити примећен од самог старта и да ће сви надолазећи изазови бити решени у најкраћем могућем року.

КЛИКНИ овде