Зашто се број прегледа мог YouTube видеа не повећава иако сам уложио у YouTube оглашавање?

Зашто се број прегледа мог YouTube видеа не повећава иако сам уложио у YouTube оглашавање?

Ако сте приметили да се број прегледа на вашем YouTube каналу не повећава, упркос улагању у YouTube оглашавање , вероватно сте одмах помислили да нешто није у реду или да је агенција за дигитални маркетинг са којом сарађујете предузела нешто погрешно. Постоји неколико разлога овакве појаве.

Провера дужине видео клипа

YouTube аналитика има специфичне критеријуме за бројање прегледа. Наиме, она не прати прегледе за видее који су краћи или једнаки 10 секунди. Ако је ваш видео краћи од 10 секунди, прегледе ћете пронаћи у Google аналитици, али не и у YouTube аналитици. Да бисте избегли ове изазове, препоручено је да осигурате да је ваш видео дужи од 10 секунди, идеално преко 11 секунди.

Ако је ваш видео тачно или мало изнад 10 секунди (на пример, 10.2 секунде), може доћи до мале компресије при учитавању, што може узроковати да дужина падне испод 10 секунди. Ово може довести до неслагања у извештавању. Учитавање видеа са дужином изнад 11 секунди може помоћи да избегнете овај проблем. 



Разумевање разлика у извештавању

Један од најчешћих узрока за неслагања у броју прегледа између различитих платформи за извештавање, као што су YouTube аналитика и Google аналитика или Google Ads платформа , поред употребе формата огласа који не може повећати број прегледа или неправилно поређење различитих метрика.

Важно је да се упоређују исти типови података између различитих платформи за извештавање. Често се дешава да корисници направе грешку приликом поређења различитих метрика.


Да ли је број прегледа на YouTube-у заиста важан?

Када улажете у YouTube оглашавање , важно је да имате јасно дефинисане циљеве. Уместо да се усредсредимо искључиво на број прегледа, размислите о томе шта желите да постигнете. 

Приликом оглашавања прегледи видеа су јасно приказани одговарајућим метрикама у оквиру Google Ads платформе. Важно је разумети да су ти прегледи примарни за вашу кампању. Број прегледа на YouTube-у није једино мерило успеха. Google Ads платформа и Google аналитика вам пружају детаљнији увид у то како корисници интерагују са вашим садржајем, укључујући:

  • Стопу задржавања корисника: колико дуго корисници остану на вашем видеу
  • Извор саобраћаја: одакле долазе ваши гледаоци
  • Конверзије: колико корисника је предузело жељену акцију након гледања видеа

Стога, уместо да се фокусирате на апсолутан број прегледа на YouTube-у, размислите о интегрисаном приступу који укључује оба извора података, YouTube и Google Ads, за детаљнију слику о перформансама ваше кампање.


Контактирајте нас