Агенција за дигитални маркетинг Search&Display
Агенција за дигитални маркетинг - водеће услуге промоције бренда у Србији
На данашњем тржишту које је изузетно компетитивно, за успешно пословање једне фирме, веома је важно радити на препознатљивости бренда, проналажењу нових купаца или клијената, али и одржавању односа са постојећим, како би се они поново ангажовали и постали купци тј клијенти повратници. У дигиталном свету, постићи све ово значи бити присутан и видљив на интернету и активно освајати виртуелни простор.
Агенције за дигитални маркетинг у Србији нуде различите услуге које помажу клијентима да повећају свој продор на тржишту и допру до циљне публике.
Дигитални маркетинг
Дигитални маркетинг представља скуп стратегија и техника које се користе за промоцију производа или услуга путем дигиталних канала комуникације. Као део модерног пословања, дигитални маркетинг има све већи утицај на успех различитих индустрија. Овај сегмент маркетинга има велики потенцијал у циљу повећања продаје, побољшања бренда и изградње лојалне публике. У наставку се налазе неке од често постављаних питања у вези са дигиталним маркетингом.
Шта је дигитални маркетинг?
Под дигиталним маркетингом подразумева се промоција производа и услуга путем дигиталних канала, као што су интернет претраживачи, друштвене мреже, е-пошта, мобилни уређаји и слично. Циљ дигиталног маркетинга је да се одређена порука циљне публике пласира путем одабраних канала, што у крајњој линији треба да доведе до повећања продаје.
Зашто је важан дигитални маркетинг за ваш посао?
У данашње време дигитални маркетинг је неопходан корак за сваку фирму или компанију, без обзира на њену величину. Осим што помаже у повећању продаје и досезању циљне публике, дигитални маркетинг омогућава бренду да пошаље своју поруку у реалном времену и прати њену ефикасност кроз податке које платформе намењене дигиталном маркетингу пружају. Такође, дигитални маркетинг вам пружа могућност пласмана на глобално тржиште, што на дуже стазе доводи до раста пословања.
Како израдити дигиталну маркетинг стратегију?
Идентификација циљне публике
Први корак при изради дигиталне стратегије је идентификација циљне публике. Неопходно је идентификовати ко су ваши клијенти, који су њихови интереси и како ваш производ или услуга може решити проблеме које има ваша циљна публика.
Одабир одговарајућих канала
Након идентификовања циљне публике, следећи корак је одабир канала за промоцију. У зависности од циљне публике, канали могу укључивати друштвене мреже, плаћено оглашавање по клику попут Google Ads-а, е-пошту и друге. Будите присутни тамо где су ваши купци.
Израда плана
Када се одаберу канали, израђује се план који дефинише када и како ће се пласирати одређена порука. План треба да садржи циљеве кампање, стратегије којима се циљеви постижу, буџет, временске оквире и мерљиве метрике које треба пратити.
Реализација кампање и мерење успеха
Последњи корак у изради дигиталне стратегије је реализација кампање и мерење њеног успеха. У овој фази, важно је пратити статистику кампање, како би се видело да ли је кампања достигла своје циљеве и како би се могли уочити потенцијални проблеми или прилике за унапређење у будућности.
Услуге
Наша агенција за дигитални маркетинг нуди мноштво услуга које вам могу помоћи да досегнете своју циљну публику и повећате продају. Наш тим стручњака поседује вештине и искуство неопходно за креирање креативних решења која одговарају вашим потребама. Међу нашим услугама можете пронаћи:
Google оглашавање као део дигиталног маркетинга
- израда Google Ads кампања
- истраживање кључних речи
- оптимизација кампања за бољу ефикасност
- праћење и анализа перформанси кампања
Google оглашавање је једна од најефикаснијих тактика дигиталног маркетинга. Наш тим стручњака за оглашавање помаже вам да креирате кампање усмерене на вашу циљну публику, максимизирате повраћај на инвестицију и побољшате позицију вашег бренда на Google претраживачу.
Оглашавање на друштвеним мрежама
- анализа и истраживање циљне публике
- креирање оглашивачких кампања на друштвеним мрежама
- праћење и анализа перформанси кампања
- оптимизација кампања
Друштвене мреже су важан канал комуникације са циљном публиком. Ми помажемо у креирању и спровођењу кампања на друштвеним мрежама како бисмо се приближили вашој циљној публици.
YouTube видео као део дигиталног маркетинга
- израда креативних, допадљивих видео садржаја
- оптимизација видеа за претраживаче
- креирање видео кампања које се пласирају на YouTube платформи
- праћење и анализа перформанси кампања
- оптимизација кампања
Квалитетни видеи су постали све популарнији у дигиталном маркетингу. Наш тим омогућује стварање креативних видео формата, наменски рађених за платформе као што је YouTube и Google мрежа за мултимедијално оглашавање, који ће привући вашу циљну публику и помоћи вам у продаји.
Клијенти
Агенције за дигитални маркетинг нуде различите услуге помоћу којих можете пронаћи, привући и задржати своје клијенте. У овом одељку ћемо се фокусирати на начине на које дигитални маркетинг може помоћи у проналажењу правих клијената, привлачењу нових клијената и задржавању постојећих клијената.
Како пронаћи праве клијенте за ваш посао помоћу дигиталног маркетинга?
- Анализирајте своју циљну публику и сазнајте које су њихове потребе и жеље.
- Истражите кључне речи које користе ваши потенцијални клијенти и користите их у свом садржају.
- Користите друштвене мреже за повезивање са својом циљном публиком и дељење релевантних садржаја.
- Користите Google оглашавање како бисте приказали своје производе и услуге релевантним корисницима.
- Сурфујте кроз друге сајтове и видите где се ваша циљна публика креће и где троши време.
Како можете привући нове клијенте помоћу дигиталног маркетинга?
- Користите SЕО оптимизацију како би ваш веб сајт био приказан на врху SERP-а и видљив потенцијалним клијентима.
- Искористите промоције и попусте како бисте привукли нове клијенте.
- Користите Google оглашавање за циљање специфичне публике и приказ вашег бренда.
- Користите друштвене мреже за промоцију вашег бренда и допирање до нове публике.
- Користите видео продукцију и креирајте садржај који ће привући кориснике вашег производа или услуге.
Како задржати постојеће клијенте користећи дигитални маркетинг?
- Креирајте персонализовани садржај који ће испунити потребе постојећих клијената.
- Пружите врхунску услугу и подршку својим клијентима како би били лојални вашем бренду.
- Користите и-мејл маркетинг за слање посебних промотивних понуда и вести о новим производима или услугама.
- Креирајте заједницу око вашег бренда и унапређујте интеракцију са својим клијентима користећи друштвене мреже.
- Наставите са промоцијом вашег бренда како бисте задржали интересовање ваших клијената и створили више продаје.
Тим
Један од најважнијих чинилаца успеха сваке агенције за дигитални маркетинг је њен тим. Стручан и добро организован тим људи, који чине доследни и ангажовани поједници, са неопходним стручним квалификацијама и компетенцијама, одговориће сваком изазову и прилагодити се захтевима клијената.
Стручан тим је веома битан када је у питању израда дигиталне стратегије. Потребно је да тим поседује велико знање у различитим областима, укључујући SЕО оптимизацију, друштвене мреже, оглашавање на интернету и сл. Када имате тим који уме да разуме потребе клијената и да развија квалитетне стратегије, то се може одразити на успех и раст пословања.
Које вештине морају имати чланови вашег дигиталног маркетинг тима?
У агенцији за дигитални маркетинг, важно је да тим поседује следеће вештине:
- Велико знање о дигиталном маркетингу
- Тимски рад
- Умеће рада са клијентима
- Аналитичке способности
- Креативност
- Одлично познавање друштвених мрежа и оглашавања на интернету.
Без обзира на организацију и величину агенције њени запослени, и ваши менаџери кампања су особе које поседују широко знање из најразличитијих области пословања. То је уједно највећа предност када ангажујете агенцију да вам осмисли стратегију и води дигиталне маркетиншке кампање. Знање и искуство, познавање тржишта и конкуренције, које се стиче у раду са клијентим и фирмама, из различитих области поризводне или услужне делатности, можете наћи једино у агенцијама. Тимски рад, где више људи даје свој допринос свакој идеји, често праве ону кључну предност над конкуренцијом.
Маркетинг за друштвене мреже
Маркетинг за друштвене мреже је интегрални део дигиталног маркетинга. Друштвене мреже омогућавају брендовима да се директно повежу са својом циљном публиком и изграде дугорочне односе са потрошачима.
Како користити друштвене мреже у сврху оглашавања?
За успешну кампању на друштвеним мрежама, потребно је да се корисници заједно са потенцијалним клијентима ангажују и испуне циљеве кампање. Кључно је дефинисати циљеве и стратегију пре него што се покрене кампања. Постоје различите тактике које се могу применити као што су видео огласи, спонзорисани постови, наградне игре и сл. У сваком случају, циљ је да се привуче пажња публике и да се створи ангажман који ће допринети повећању продаје.
Који су кључни елементи успешне Facebooк и Instagram кампање?
- Дефинисање циљева и стратегије кампање
- Одабир циљне публике и прилагођавање кампање њиховим потребама
- Одабир правих огласа и формата за циљану публику (слике, видео, карусел и сл.)
- Тестирање и анализа учинка кампање
- Редовно објављивање квалитетног садржаја на Facebooк страници и Instagram профилу
Како користити LinkedIn у сврху промоције вашег посла?
LinkedIn је кључна платформа за Б2Б маркетинг и коришћење ове платформе може помоћи у изградњи професионалног бренда. За успешну промоцију посла на LinkedIn-у , потребно је ефикасно користити Lead Gen Forms, LinkedIn Ads, проширити мрежу контаката и објављивати садржај који је користан за вашу циљну публику. Такође, важно је имати одрживо присуство и активно учествовати у различитим групама и форумима како би се изградила репутација и проширили радни контакти.
Плаћено оглашавање по клику (Google Ads оглашавање)
Google је претраживач који користи највећи број корисника како у свету тако и у Србији. Огласи на Google-у си идеална платформа за вођење кампања дигиталног маркетинг оглашавања. Представља најбржи начин да досегнете своју циљну публику, и прикажете им своју огласну поруку у моменту када они претражују производе и услуге које имате у понуди.
На овој платформи можете користити различите формате огласа, текстуалне, визуелне и видео формате. Овај вид оглашавања често представља први и главни канал сваке дигиталне маркетиншке кампање.
Закључак
Овим текстом смо желили да вам прикажемо колико је важна улога дигиталног маркетинга у пословању, као и како можете унаредити своје дигитално присутво, планове и стратегије.
Колико је важно улагање у дигитални маркетинг?
Улагање у дигитални маркетинг је кључно за било коју врсту посла. Билборди, рекламе у новинама и други традиционални облици маркетинга не пружају довољно ефикасне резултате у данашњем дигиталном добу. Дигитални маркетинг је у фокусу пажње потенцијалних купаца, што је због свеприсутности интернета, потребно да бисте се издвојили међу конкурентима. Улагањем у дигитални маркетинг, сваки бизнис може повећати своју видљивост за циљну групу, ангажовати ширу публику и самим тим повећати приходе.
Како можете унапредити свој дигитални маркетинг план?
- Дефинисати циљеве кампање - Дефинисање циљева омогућава фокусирање стратегије и мерење успеха сваке активнсоти која се предузима
- Дефинисати циљну групу - Дефинисање циљне групе омогућава прилагођавање стратегије маркетинга која је усмерена ка проналажењу потенцијалних купаца и циљање специфичних сегмената тржишта.
- Коришћење различитих канала комуникације - Коришћење различитих платформи за оглашавање, веб сајтова и друштвених медија повећава се видљивост бренда и допире до већег броја потенцијалних купаца.
- Праћење аналитике - Анализирање података добијених из кампање олакшава доношење одлука и кориговање стратегије маркетинга.
- Квалитетан садржај - Квалитетан садржај се повезује са брендом, повећава вредности и мотивише публику да стално има интеракцију са брендом.
- Унапређење понуде - Не заборавите важну ствар, понуда је кључ успеха. Константним унапређивањем понуде, било кроз цене које су релевантне за вашу циљну публику, или креирањем нових поризвода и услуга, издвојићете се испред конкуренције и повећати учинак камање.
Како ће дигитални маркетинг помоћи вашем послу у следећих неколико година?
Дигитални маркетинг ће наставити да се развија и усавршава са технолошким напретком. Поседовати квалитетно дигитално присуство ће бити кључно за било који посао у будућности. Компаније које не поседују ефективну дигиталну стратегију ће се суочити са потешкоћама да одрже видљивост, повећају приход и уступе тржиште конкурентима.
Зато храбро и одлучно упловите у дигитални свет, у чему ће вам од велике помоћи бити одлука да ангажујете агенцију за дигитални маркетинг, чији ће тим стручних и искусних професионалаца предано сарађивати са вама на унапређењу и расту вашег онлјан пословања.