Вајбер оглашавање - Скривени потенцијал

Иако међу корисницима не постоји консензус око правилног изговора имена апликације “Viber”, једно је сигурно: Вајбер (Вибер) је постала незаменљива платформа за брзу, једноставну и бесплатну комуникацију.

Према подацима компаније “Rakuten”, Вајбер апликација се налази на 82% телефона у Србији, и број корисника свакодневно расте. Због чега је овај податак користан власницима фирми и пружаоцима услуга? Одговор је једноставан: Простор за рекламирање

Вибер је платформа која је и даље недовољно искориштена у сврхе дигиталног маркетинга, те не би било лоше да размислите о покретању маркетинг кампања на овој платформи. Публика је ту, опције за рекламирање су бројне, цена је повољна. Не чекајте већ крените у акцију.

Текст пред Вама има за циљ да информише о могућностима Вајбер оглашавања, различитим типовима банера, као и да Вас упозна са свим позитивним странама овог приступа дигиталног маркетинга.

Шта се деси на Вајберу за 60 секунди?

  • 3 милиона послатих порука
  • 1,5 милион скинутих слика
  • 1 милион нотификација
  • 300 хиљада послатих стикера
  • 140 хиљада обављених позива

Зашто би ови подаци интересовали власника продавнице спортске опреме, салон керамике, или физиотерапеута?

Ови бројеви су доказ активности на Вибер платформи. Људи користе ову апликацију свакодневно, по више десетина пута, у просеку по 35 минута. 

Ако на Вајбер гледате из маркетиншког угла, лако ћете схватити да је то једна велика огласна табла у коју се загледа 82% корисника паметних телефона у Србији, који су веома активни и мотивисани да у том окружењу делују.

Као што већ знате, један од главних циљева онлајн оглашавања јесте да неко кликне на Вашу рекламу. Због тога је Вајбер право место за Ваш оглас. Публика је активна и мотивисана да делује.

Шта потенцијални купци очекују?

  • 72% потенцијаних купаца реагује само на рекламе које су прилагођене њиховим специфичним интересовањима
  • 85% корисника прочита поруку у апликацији као што је Вибер
  • 53% људи бира да обави куповину тамо где је то могуће учинити поруком
  • 81% купаца сматра да је тешко комуницирати са фирмама које нуде неки производ или услугу
  • 56% људи не жели да зове неку фирму, већ жели да комуницира преко порука
  • 71% купаца очекује да продавац комуницира са њима у реалном времену
  • 32% људи одустаје од куповине после само једног негативног искуства

Повезивање и директна комуникација са клијентима и купцима је стожер сваког успешног бизниса. Због тога је битно да власници компанија или онлајн продавница део ресурса уложе у корисничку подршку.

Вајбер апликација је идеалан спој рекламног простора и алата за успешну и правовремену комуникацију са купцима и клијентима. Дакле, поред самог оглашавања, Вибер је место где можете остваривати плодоносан однос са купцима, и тако додатно ојачати своје место на тржишту. 

Људи воле поуздане, транспарентне и доступне фирме, са којима је лако комуницирати и обавити посао на обострано задовољство.

Како функционише услуга “Viber for Business”?

Услуга ‘Вајбер за Бизнис’ нуди сијасет мини услуга које Вам могу помоћи да унапредите своје пословање. Коришћењем ових услуга ћете остварити и одржати комуникацију са потенцијалним, новим и старим клијентима и купцима.

Уз помоћ Вајбера можете привући нове купце, комуницирати у реалном времену, упознати их са својом понудом, и остати у контакту по завршеном послу. Дакле, можете испратити целокупан процес од придобијања новог клијента, до његовог повратка када опет буде тражио Ваш производ или услугу.

Које су предности оглашавања преко Вибер апликације?

*Подаци који следе односе се на приказивање реклама у различитим сегментима Вајбер апликације и најбитније метрике које говоре о ефикасности овог типа оглашавања.

Вајбер оглашавање на мобилиним уређајима:
  • Вибер чет (Viber Chats) - Ово је приказ који види највише корисника апликације. Просечна стопа кликова на рекламе је 1,92%
  • Вибер позиви (Viber Calls) - Постоје две позиције за оглашавање у овом сегменту: Реклама која се појављује преко целог екрана по окончаном позиву. Просечна стопа кликова на рекламе је 0,87%. Реклама која се појављује у листи позива. Просечна стопа кликова на рекламе је 0,96%.
  • Viber Explore - Одлично место за повећање видљивости међу осталим брендовима који се оглашавају. Просечна стопа кликова на рекламе је 1,5%, а види је преко 70% корисника
  • Viber More - Приказивање реклама у секцији у којој корисници приступају продавници стикера или мењају подешавања свог Вибер налога - Просечна стопа кликова на рекламе је 1,45%

Вајбер оглашавање на десктоп уређајима:
  • Реклама у доњем левом углу десктоп апликације - Просечна стопа кликова на рекламе је 0,40%
  • Видео реклама од 30 секунди - Ова реклама је мутирана, са опцијом за укључивање звука, и није је могуће прескочити или искључити. Просечна стопа кликова на рекламе је 1,71%, а види је 90% корисника

Да ли је Вашем бизнису потребна Вибер кампања?

Ако питате нас, одговор је: апсолутно ДА! Зашто?
  1. Вајбер је популаран
  2. Вајбер је бесплатан
  3. Вајбер користи огроман део популације
  4. Рекламе на Вајберу се кликћу више него на другим платформама
  5. Комуникација са клијентима је ефикасна и директна
  6. Вајбер приказује рекламе у свим сегментима апликације
  7. И НАЈБИТНИЈЕ - Овај начин оглашавања је релативно незаступљен код нас и омогућиће Вам одличну видљивост која ће Вашу фирму поставити далеко испред конкуренције.

Крените са Вајбер оглашавањем још данас! 

За сва питања, савете и саму услугу постављања и вођења успешне Вибер маркетинг кампање, обратите нам се. Стојимо Вам на располагању.