Како се у Србији „лове“ клијенти путем Гоогла?

Како се у Србији „лове“ клијенти путем Гоогла?

Да ли знате које су то две ствари које су заједничке за све бизнисе, независно на којој страни света се налазите?

Када кажемо независно, заиста и мислимо на то да је неважно да ли је земља у транзицији и дрма је криза, или је „јака као Швајцарска“. 


Тајна је у две ствари: квалитет услуге и прилив нових клијената!


Без квалитетне услуге (или производа) нема прилива нових клијената, а без нових клијената ни најбоља услуга неће доћи до изражаја.

Зачарани круг.

Ако претпоставимо да је квалитет услуге изванредан (без овог предуслова се не може), остаје нам кључно питање: На који начин можемо довести нове клијенте?

Уколико ваш бизнис траје двадесет и више година на тржишту и имате више хиљада клијената, онда спадате у већ остварене бизнисмене и можете ову Е-књигу прескочити, али уколико тек почињете свој приватни бизнис или сте још увек нисте остварили свој максимум у њему, онда је ово право место за вас.

А ево и зашто сте на правом месту:

Како да добијете нове клијенте путем Гугл Оглашавања

Гугл оглашавање је у глобалном расту од невероватних 23% на кварталном нивоу, што значи да се данас више него икада води битка за фамозно прво место на Гуглу. А та борба је постала борба која значи опстанак!

7 корака које требате знати ако желите добити купца путем Гугл Оглашавања

1. Јединственост.

Какву суштинску разлику дајете вашим клијентима у односу на вашу конкуренцију? Да ли заиста услуга коју пружате нико други не пружа Или имате тајни производ за који ваши купци немају алтернативу? 

Тешко.

Велике су шансе да и Ви, као и многи други бизниси, са великом конкуренцијом, имате мање-више сличан тип услуге за које клијент нема начина да разликује жито од кукоља. 

Како онда добити нове клијенте, питате се? 

Одговор је у једној речи: ЈПВ

ЈПВ – јединствена продајна вредност – представља оно посебно код вас што други немају (или макар тренутно немају). Тако долазимо до првог корака ка креирању успешног „лова“ на клијенте који су на Гугу: креирати своју јединственост. На пример - можете бити једина стоматолошка ординација у земљи која ради позлаћене зубе са дијамантским примесама, и то све пре него што се кафа охлади. И ето нечег што ће вас као још једну у низу ординацију разликовати на тржишту и дати вам компетативну предност.

2. Имплементирајте стратегију. 

Знамо колико реч „стратегија“ звучи потрошено, али је и даље неизбежна уколико желите да стекнете што више клијената. „Човек без циља може завршити било где, а човек са циљем можда и тамо где је хтео.“ 

Зато, пре него што кренете у потрагу за новим клијентима, припремите стратегију корака како и на који начин ћете до њих стићи и које све кораке треба преузети.

3. Креирати скуп кључних речи који гађају вашу „нишу“. 

Када сте дефинисали фундамент који ће представљати вашу аутентичност на тржишту можете почети са прикупљањем кључних речи.

Шта је сврха овог корака?

Поента је да дефинишете све кључне речи које би ваши потенцијални купци претраживали на Гуглу када би хтели да дођу до вас. 

На пример: кључне речи „стоматолог / златни зуби / Србија“ или „зубар / дијамантски зуби“ могу представљати добру основу за креирање и даље груписање кључних речи. Пробајте да у овом кораку дефиниште све могуће кључне речи које би ваш потенцијални клијент тражио и све их наведите тако да обухватају најширу могућу претрагу, а која дефинише вашу јединственост.

4. Групишите кључне речи. 

Када наведете све суштинске кључне речи у првом кораку, онда је потребно исте и груписати на најлогичнији начин за претраживање и огласе које ћете креирати. 

„Зашто не би могле све кључне речи да буду у једној групи?“ 

У теорији би могле, али на тај начин се губи суштина Гугл Адс-а. 

Наиме, Гугл алат је тако осмишљен да прати, евидентира и „лови“ понашање корисника на Гуглу и на тај начин креира и цену по клику коју ћете Ви на крају дана плаћати сваки пут када неко кликне на Ваш оглас. Зато, издвојите мало више времена на почетку и направите систем у ком ћете добијати највише за ваш новац.

5. Пратите конверзије.

Не желимо даље да вас оптерећујем тиме шта су и како се рачунају конверзије јер у суштини најбитнија конверзија за Вас у овом тренутку је то колико плаћате по једном клику на вашу рекламу. Веровали или не, Гугл живи управо од тога што Ви сада плаћате њему одређен новац за Вашу рекламу.

CTR (click through rate) – представља однос људи који су видели рекламу, наспрам људи који су кликнули на исту. Нпр уколико је 100 људи видело рекламу, а 10 отворило; CTR је 10%.

Quality score – представља оцену ваше кампање. Ова конверзија у суштини гледа на који начин је ваша кампања релевантна за посетиоце који су кликнули на њу. Што је реклама релавантнија, то је оцена виша, а ваша цена по клику боља. Исплати се бити релевентан, зар не?

6. Искористити еxтензије Гугл реклама

Често компаније приликом креирања реклама забораве да исте и „обогате“ екстензијама које дају потпунију слику потенцијалним купцима. На пример, локација, телефон или додатне информације од значаја (нпр. за прво позлаћивање и за дијаманстку глазуру) иако изгледа као мала промена, може Вам донети знатне резултате које се мере бројем упита.

7. Тест, тест, тест. 

Имате ЈПВ, имате стратегију, одабрали сте кључне речи и груписали их и мислите да је то крај. То је тек почетак! Успешност вашег привлачења клијената зависи и од тога колико добро успете да увидите шта функционише, а шта не

Врло често се фирме „учауре“ у то да је једном постављена методологија нешто што ће заувек доводити клијенте, али то није баш тако! 

Људи, начини куповине и начини доношења одлуке се мењају временом, као што се,уосталом, и све мења. Пре 15 година Гугл за многе од фирми није представљао ништа, а данас представља канал продаје без којег се не може

Зато не заборавите, увек тестирајте све и тражите оптимални састојак!

Контактирајте нас