Без обзира да ли сте тек покренули нови бизнис или већ имате успешну онлајн продавницу, вероватно сте упознати са бенефитима оглашавања на интернету.
Већина фирми, у случају да нема сопствени маркетинг тим, обраћа се некој од специјализованих агенција за дигитални маркетинг, у нади да ће унапредити пословање путем онлајн оглашавања.
Имајте у виду да је за успех у онлајн оглашавању неопходна комплексна комбинација знања и алата. Наравно, оглашавање је само један аспект експертизе добре маркетиншке агенције, те обратите пажњу на детаљну понуду агенције са којом желите да сарађујете.
Како бисте правилно одабрали агенцију за своје маркетиншке потребе, битно је да посветите пажњу саветима које ћемо Вам излистати у остатку текста:
Пре него што кренете да преговарате са агенцијама које се баве дигиталним маркетингом, направите корак уназад и добро размислите шта желите да постигнете оглашавањем на интернету.
Направите списак циљева и имајте га при руци када одете на састанак са представницима агенције. Циљеви могу бити различити: од повећања видљивости бренда и увећања продаје, до формирања листе лојалних клијената који ће се стално враћати у Вашу онлајн продавницу.
Одлучите колико новца и времена можете да уложите у дигитални маркетинг. Оглашавање преко интернета је дугорочан процес и ретко доноси резултате после нпр. 30 дана.
Како би се дошло до квалитетних и мерљивих података, неопходно је да Ваша маркетинг кампања буде активна минимум 60-90 дана. Имајте то у виду када одређујете буџет за оглашавање.
Када будете кренули да истражујете доступне агенције за дигитални маркетинг, видећете да постоје веће и мање, као и оне које пружају јефтиније или скупље услуге. Често се дешава да цена није право мерило квалитета маркетиншке агенције.
Лако се може десити да за мање новца постигнете боље резултате, те испред цене сагледајте која агенција може осигурати боље резултате баш за Ваш бизнис.
О добрим агенцијама се прича, добре агенције имају посвећен, стручан и искусан тим, добре агенције отворено комуницирају, добре агенције брзо одговарају на Ваше позиве и и-мејлове.
Сигурно сте бар једном чули да је вебсајт огледало Ваше фирме. Ова модерна пословица је апсолутно тачна, те имајте у виду да оне агенције које држе до себе имају:
Све ове ставке говоре о професионализму и практичној примени знања из поља дигиталног маректинга, те ако вебсајт агенције испуњава горенаведене услове, будите слободни да закажете састанак и поразговарате о сарадњи.
Док разгледате сајт неке агенције за дигитални маркетинг, уочићете понуду, али поред ње и конкретне резлтате које та агенција нуди. Будите опрезни и не верујте свему што прочитате.
Агенције које обећавају да ће увећати Вашу зараду за 100% за само месец или два су оне које не разумеју како функционише онлајн оглашавање. Агенција са којом би требало да сарађујете је она која има квалитетан портфолио сталних клијената, који се преко ње оглашавају дужи низ година.
Такође, распитајте се код пријатеља и познаника да ли су чули за одређену агенцију и каква су им искуства. Одговори које добијете могу бити најбољи показатељ квалитета.
Квалитетна агенција је транспарентна и искрена када нуди своје услуге и обећава одређене резултате. За прави утисак о томе, довољан је и један састанак очи у очи.
Ако сте следили све наведе савете, сада сте већ при крају потраге за одговарајућом агенцијом за дигитални маркетинг.
Сада када сте то обавили, и пронашли одговарајућу агенцију, установили њихову компетенцију и договорили заједничку сарадњу, одахните и будите спремни да се повучете.
Ваша фирма и маркетиншке капање су сада у правим рукама, те се Ви можете посветити другим аспектима пословања и убирати плодове онлајн оглашавања.
За сва питања, савете и могућу сарадњу, контактирајте нас. Наш тим Вам стоји на располагању.