Google оглашавање

Google oglasavanje


Шта је Google оглашавање?

Google огласи су платформа коју користе маркетинг стручњаци или власници бизниса како би креирали и водили кампање оглашавања . Google оглашавање је идеално решење за све оне који желе да привуку нове или задрже старе муштерије. 


Помоћу Google огласа можете управљати бројним кампањама чији циљеви могу бити веома разноврсни. Битно је да одредите циљеве оглашавања и наш тим ће их спровести у дело у разумном временском периоду.

Шта се постиже Google оглашавањем?

Google оглашавање је најлакши и најбржи начин да дођете до своје циљне публике, подигнете свест о свом производу или увећате продају.


На располагању су вам огласи у текстуалном, визуелном и видео формату. Та разноврсност у креирању огласа доприноси брзом и ефектном прикупљању великог броја података о потенцијалним купцима, који се даљом оптимизацијом претварају у профит. 


Врсте огласа које је могуће покренути помоћу Google  платформе:

  1. Претражи (Search) огласи су они који се појављују након уношења одређене кључне речи у Google претраживач. Ваш оглас се може појавити на једном од 4 места изнад органских резултата претраге.
  2. Прикажи (Display) огласи се појављују на милионима сајтова широм света. Ови огласи се појављују у виду банера, тј. визуелних реклама на које се може наићи нпр. током читања најновијих вести на вашем омиљеном порталу.
  3. Јутјуб (YouTube) видео огласи престављају најбољи начин да за 30 секунди својој публици прикажете чиме се бавите и како се разликујете од конкуренције. Ови огласи се појављују пре, током и на крају других видео записа на платформи Јутјуб.

Правилна комбинација све 3 врсте огласа може довести до веће посете на вашем вебсајту која ће резултирати бољом продајом ваших производа или услуга.


Пут до циљева Google оглашавања није нимало тајновит. Постоји јасан план којим се долази до одличних резултата. СД тим је тај план са успехом извео у сарадњи са стотинама клијената у земљи и иностранству.


Које су предности Google оглашавања?

Оглашавање преко Google платформе омогућава апсолутну контролу утрошеног буџета . Google неће потрошити више од онога што сте спремни да уложите на дневном или месечном нивоу. 


Новац се троши само када неко кликне на оглас . Приказивање ваших огласа у Google претраживачу или партнерским сајтовима је потпуно бесплатно, буџет се троши само у случају када неко кликом на рекламу дође на ваш вебсајт. 


Google оглашавањем се проналази популација (публика) која ће највероватније купити ваш производ или услугу. Огласе кликћу људи који имају намеру да купе то што су на првом месту и претраживали. 


Дакле, оваквим приступом, циљањем одређене публике , долазимо у прилику да уштедимо пуно новца приликом оглашавања и на вебсајт доводимо само оне који су заиста заинтересовани за куповину. 


Која је цена Google оглашавања?

Цену Google оглашавања формира комбинација следећих фактора:

  • Природа вашег бизниса
  • Део продајног левка у коме је ваш идеални купац
  • Трендови на тржишту
  • Буџет за оглашавање
  • Кључне речи за које се оглашавате
  • Карактеристике циљне публике и њена локација
  • Активност конкуренције

Срећом, тржиште региона је и даље у развоју када се говори о интернет оглашавању, те су цене кликова на огласе далеко ниже него у земљама ЕУ или САД . Због тога је сада прави тренутак да заузмете стартну позицију и за релативно ниско улагање привучете добар део жељеног тржишта. 

Затражи понуду