Гугл оглашавање

Шта је Гугл Адс оглашавање?
Гугл Адс је платформа коју користе маркетинг стручњаци или власници бизниса како би креирали и водили кампање оглашавања . Гугл оглашавање је идеално решење за све оне који желе да привуку нове или задрже старе муштерије.
Помоћу Гугл Адс платформе можете управљати бројним кампањама чији циљеви могу бити веома разноврсни. Битно је да одредите циљеве оглашавања и наш тим ће их спровести у дело у разумном временском периоду.
Шта се постиже Гугл оглашавањем?
Гугл оглашавање је најлакши и најбржи начин да дођете до своје циљне публике, подигнете свест о свом производу или увећате продају.
На располагању су вам огласи у текстуалном, визуелном и видео формату . Та разноврсност у креирању огласа доприноси брзом и ефектном прикупљању великог броја података о потенцијалним купцима, који се даљом оптимизацијом претварају у профит.
Врсте огласа које је могуће покренути помоћу платформе Гугл Адс:
- Претражи (Search) огласи су они који се појављују након уношења одређене кључне речи у Гугл претраживач. Ваш оглас се може појавити на једном од 4 места изнад органских резултата претраге.
- Прикажи (Display) огласи се појављују на милионима сајтова широм света. Ови огласи се појављују у виду банера, тј. визуелних реклама на које се може наићи нпр. током читања најновијих вести на вашем омиљеном порталу.
- Јутјуб (YouTube) видео огласи престављају најбољи начин да за 30 секунди својој публици прикажете чиме се бавите и како се разликујете од конкуренције. Ови огласи се појављују пре, током и на крају других видео записа на платформи Јутјуб.
Правилна комбинација све 3 врсте огласа може довести до веће посете на вашем вебсајту која ће резултирати бољом продајом ваших производа или услуга.
Пут до циљева Гугл оглашавања није нимало тајновит . Постоји јасан план којим се долази до одличних резултата. СД тим је тај план са успехом извео у сарадњи са стотинама клијената у земљи и иностранству .
Које су предности Гугл оглашавања?
Оглашавање преко Гугл Адс платформе омогућава апсолутну контролу утрошеног буџета . Гугл неће потрошити више од онога што сте спремни да уложите на дневном или месечном нивоу.
Новац се троши само када неко кликне на оглас . Приказивање ваших огласа у Гугл претраживачу или партнерским сајтовима је потпуно бесплатно, буџет се троши само у случају када неко кликом на рекламу дође на ваш вебсајт.
Гугл оглашавањем се проналази популација (публика) која ће највероватније купити ваш производ или услугу. Огласе кликћу људи који имају намеру да купе то што су на првом месту и претраживали.
Дакле, оваквим приступом, циљањем одређене публике , долазимо у прилику да уштедимо пуно новца приликом оглашавања и на вебсајт доводимо само оне који су заиста заинтересовани за куповину.
Која је цена Гугл оглашавања?
Цену Гугл оглашавања формира комбинација следећих фактора:
- Природа вашег бизниса
- Део продајног левка у коме је ваш идеални купац
- Трендови на тржишту
- Буџет за оглашавање
- Кључне речи за које се оглашавате
- Карактеристике циљне публике и њена локација
- Активност конкуренције
Срећом, тржиште региона је и даље у развоју када се говори о интернет оглашавању, те су цене кликова на огласе далеко ниже него у земљама ЕУ или САД . Због тога је сада прави тренутак да заузмете стартну позицију и за релативно ниско улагање привучете добар део жељеног тржишта.
Затражи понуду