Како одабрати правог партнера за управљање Google Ads кампањама?   - Search & Display

Како одабрати правог партнера за управљање Google Ads кампањама?

16.08.2018 Како одабрати правог партнера за управљање Google Ads кампањама?


Ово је једно од најважнијих питања уколико желите да за новац који сте уложили, извучете максималне резултате. Одабир правог GoogleAdsменаџера представља један од најважнијих аспеката ваше маркетиншке стратегије јер ако не направите мудар избор, ваш новац може бити протраћен.


Навешћемо топ шест критеријума које можете да искористите како бисте интервјуисали GoogleAdsменаџера за ваш бизнис:

  1. Искуство у маркетингу

GoogleAdsпредставља технолошку платформу која садржи мноштво богатих маркетиншких техника. Проналажење GoogleAdsменаџера који у потпуности разуме науку маркетинга ће вам донети оно што желите.

 

  1. Тим

Не кажемо да агенција која има једног запосленог не може да вам пружи добре резултате, али статистика је показала да су ваше шансе да добијете најбоље од Гугл оглашавања са агенцијама које имају више људи у свом тиму. Ако тај тим поседује и искуство, онда сте на правом путу ка успешној GoogleAdsкампањи.

 

  1. Интегритет

Иако се на нашој листи налази на месту под бројем 3, интегритет GoogleAdsменаџера представља једну од најважнијих ствари. Ако желите да градите успешну GoogleAdsкампању, биће потребно да вашем GoogleAdsменаџеру дозволите да зарони дубоко у културу вашег предузећа и сам бизнис модел. Будите сигурни да сте изградили узајамно поверење и да осећате да можете радити као један тим.

 

  1. Експерт у вашој индустрији

Ако имате GoogleAdsменаџера који се опробао у различитим стварима везаним за вашу индустрију, онда је то бонус који ће уштедети ваше време и новац. Ви не желите некога ко ће само претраживатипоGoogleAdsManager-u,ви желите некога ко се потпуно разуме у вашу индустрију

 

  1. Фокусираност на резултате

Заборавите на кликове, прегледе и на остале позитивне метрике које вам могу бити показане. Једина битна метрика је - продаја. Док сте у фази бирања одговарајућег GoogleAdsменаџера, питајте их на који начин мисле да вам помогну да повећате број ваших муштерија и да вам донесу новац. Јер то је једино битно на крају дана.