Фејсбук и Инстаграм Оглашавање

Фејсбук и Инстаграм Оглашавање


Шта је Фејсбук и Инстаграм оглашавање?

Фејсбук и Инстаграм оглашавање помаже поједницима и фирмама при промоцији страница или вебсајтова који служе за продају производа или услуга. 

Дакле, ако желите да се за ваш бизнис чује, да свој бренд учините препознатљивим, да огласите свој најновији производ, увећате посету на вебсајту, и на крају остварите већи профит, Фејсбук и Инстаграм оглашавање је прави избор за вас .

Зашто вам је потребно Фејсбук и Инстаграм оглашавање?

Фејсбук и Инстаграм сваког месеца посећује преко 4 милијарди пријављених корисника . Људи посећују друштвене мреже како би сазнали најновије вести, одржали контакт са пријатељима, погледали смешан видео, али и да би се информисали о производима и услугама за које су заинтересовани


Фејсбук и Инстаграм су платформе на које се може гледати као на места за забаву, али су оне заправо највећи огласни простор на свету . Због тога стотине хиљада бизниса улаже огромна средства у Фејсбук и Инстаграм оглашавање. 


Ако желите да баш ваш производ дође до људи који су заинтересовани да га купе, не чекајте, покрените своју прву Фејсбук и Инстаграм огласну кампању .


Овај тип оглашавања вам може обезбедити :

  • Подизање свести о вашим производима, услугама и целокупном бренду
  • Већу посећеност и праћење Фејсбук и Инстаграм странице
  • Више кликова, коментара, дељења садржаја
  • Увећану посету вебсајту
  • Побољшану продају и увећан профит
  • Проналажење нових и повратак старих купаца

Које су предности Фејсбук и Инстаграм оглашавања?

Пре него што ваши Фејсбук и Инстаграм огласи крену са приказивањем, веома је битно да одредите циљ оглашавања . Када имате јасан циљ онда ћете знати којим путем да кренете.

Фејсбук и Инстаграм као платформа за оглашавање располаже огромном базом података о корисницима , коју можете користити у циљу проналажења своје циљне публике .

Дефинисањем циљне публике остварујете могућност велике уштеде буџета , јер када пронађете своје купце, рекламе иду искљчиво ка њима. Дакле, ваш производ или услуга се приказује само онима који су на неки начин већ заинтересовани за куповину.

Фејсбук платформа вам дозвољава да дефинишете буџет који сте спремни да уложите на дневном, месечном или на нивоу кампање . Таквим приступом можете бити сигурни да огласи никад неће потрошити више него што сте спремни да уложите.

Фејсбук и Инстаграм оглашавање је одличан начин да у кратком временском периоду промовишете нови производ, спроведете тродневну акцију, или повећате број претплатника на страници. Такође, можете се одлучити и за дуготрајну кампању која ће вам доносити константну зараду из месеца у месец.

Која је цена Фејсбук и Инстаграм оглашавања?

Цену Фејсбук и Инстаграм оглашавања формира комбинација следећих фактора :

  • Природа вашег бизниса
  • Део продајног левка у коме је ваш идеални купац
  • Трендови на тржишту
  • Буџет за оглашавање
  • Циљеви оглашавања
  • Карактеристике циљне публике и њена локација
  • Активност конкуренције

Срећом, тржиште региона је и даље у развоју када се говори о интернет оглашавању, те су цене кликова на огласе далеко ниже него у земљама ЕУ или САД . Због тога је сада прави тренутак да заузмете стартну позицију и за релативно ниско улагање привучете добар део жељеног тржишта.

Затражи понуду