YOUTUBE ОГЛАШАВАЊЕМ ДО ПРЕПОЗНАТЉИВОСТИ БРЕНДА

YOUTUBE ОГЛАШАВАЊЕМ ДО ПРЕПОЗНАТЉИВОСТИ БРЕНДА

Јутјуб оглашавање

До пре неколико година, видео огласи били су резервисани само за “велике играче” и велике буџете. 

Данас готово да не постоји фирма која није помислила или тестирала видео оглашавање на Јутјубу, као главном "играчу" на интернету, када и помислимо на видео као канал комуникације. 

Ова опција отвара сасвим нове могућности за вашу фирму и њено позиционирање а тржишту.

Зашто је добро Јутјуб оглашавање?

Јутјуб као средство оглашавања носи са собом своје специфичности и своје карактеристике.

Оно што је ефикасно у моделу оглашавања путем Јутјуба је то да ваш оглас, по Јутјуб стандарду оглашавања, мора бити виђен, па макар и на 5 секунди колико је минимално време приказивања рекламе. 

На овај начин, Јутјуб обезбеђује свим својим оглашивачима могућност да се њихова реклама види у правом тренутку, на правом месту, пред правим особама.  

За кога је добро Јутјуб оглашавање?

Иако за Јутјуб као канал оглашавања генерално можемо рећи да је прилагођен свим бизнисима и моделима пословања, искуство оглашавања и милиони прегледа помажу да се списак индустрија профилише на следеће индустрије код којих се Јутјуб оглашавање показао као изузетно квалитетан канал: