ОГЛАШАВАЊЕМ БАНЕРИМА ДО НОВИХ КЛИЈЕНАТА

ОГЛАШАВАЊЕМ БАНЕРИМА ДО НОВИХ КЛИЈЕНАТА

Познато је да велики број људи боље реагује на визуелне садржаје него на “чисто” текстуалне. 

Из тог разлога, рекламираље банерима представља веома популаран начин оглашавања на Гуглу. 

Осим што банер рекламе дају више могућности за осмишљавање ефектног рекламног садржаја, банери представљају и ефикасан начин да се својим потенцијалним корисницима представите у најбољем могућем светлу.

Зашто је добро оглашавање банерима?

Оно што је ефикасно у моделу оглашавања путем банера је то да ваши огласи, за разлику од огласа који се базирају на текстуалном или видео садржају, могу бити позиционирано на начин на који ви то желите, ка циљним групама које сте дефинисали.

На овај начин, оглашавање банером, омогућујете свим својим потенцијалним клијентима да за вас и ваше услуге или производе сазнају тако што ћете саме рекламе приказивати на месту на ком се налазе и ваши клијенти.

За кога је добро оглашавање банерима?

Иако за неке од типова оглашавања можемо рећи да су бољи или лошији за одређене бранше, банер оглашавање представља један од ректих универзалних канала чији потенцијал можемо искористити у продаји свих типова услуга и производа.

Која је специфична намена оглашавања банером?

Банер као модел оглашавања доноси неколико кључних вредности фирмама које се одлуче за овај тип рекламирања:

  1. могућност истицања бренда у први план
  2. могућност информисања потенцијалних клијената 
  3. могућност поновног таргетирања постојећих клијената
  4. могућност рекламирања по основу интересовања потенцијалних клијената 
  5. и још много тога!