Search and Display

Константне и многобројне промене које се дешавају у свету дигиталног маркетинга, често компаније стављају у ситуацију да нису сигурне да ли је дигитално оглашавање прави канал рекламирања, а да ли је Google права опција.

Још чешће, компаније немају све неопходне информације како би одлучиле који од канала је идеалан за њихове услуге и производе.

Но, то не мора бити тако лоша вест.

Уколико сте сада овде и размишљате да преузмете наш водич, на правом сте путу да сазнате праве смернице које ће вам помоћи да донесете одлуку и да колико већ сутра побољшате продајне резултате.

Тајни савети за компаније које по први пут планирају да се рекламирају путем Google и да:

  • Придобију нове клијенте
  • Остваре већу продају
  • Креирају нове продајне канале
  • Буду на правом месту, у право време
  • Да се издвоје од конкуренције

Преузимањем водича, сазнаћете

  • На који начин доћи до нових клијената
  • Како бити на правом месту, у право време (када је купац спреман да купи)
  • Како увећати продају у кратком временском року
  • На који начин „опипати“ потенцијал тржишта
  • Како престићи конкуренцију

Шта водич садржи?

  • Како препознати продајне прилике, на интернету?
  • Како одабрати агенцију за вођење Google кампањи
  • Како што брже „опипати пулс“ тржишта
  • Разглое за и против самосталног вођења кампањи
  • Како доћи до нових клијената на интернету

Subscribe to our mailing list

* indicates required