GMAIL ОГЛАШАВАЊЕМ ДО НОВИХ КУПАЦА

GMAIL ОГЛАШАВАЊЕМ ДО НОВИХ КУПАЦА


Софистицирани приступ оглашавању све више добија на цени. Корисници интернета и, посебно, услуга претраживача и друштвених мрежа све су неосетљивији на стандардне, традиционалне рекламе. Њихову пажњу све је теже придобити – а још теже задржати.

Зато маркетиншке агенције из године у годину прате трендове у оглашавању, не би ли својим клијентима понудили најновија и најефикаснија решења за стицање профита и повећање броја купаца. Штавише, оне најбоље су креатори многих трендова који полако пристижу и на наше просторе.

Зашто је добро оглашавање путем Гмаила? 

Један од, и даље недовољно истражених трендова онлине рекламирања у Србији, јесу Гмаил огласи. Заправо је реч о плаћеном мултимедијалном садржају који се пласира директно у инбокс вашег Гмаил налога, а чињеница да овај тип оглашавања процентуално (у односу на остале типове оглашавања) користи мањи број фирми, управо представља и највећу предност за компаније које се одлуче за овај тип кампање.

За кога су добри Гмаил огласи?

Главна одлика Гмаил оглашавања је директност. Директност Гмаил огласа погодује оглашивачима односно фирмама које плаћају рекламу, тако што добијају могућност да брзо и једноставно допру до своје циљне групе и створе пут ка новом тржишту.
Ова одлика Гмаил огласа је управо и кључна за компаније које продају производе за којима је потражња мала и омогућава им да допру до своје циљне групе на прави начин и постану приметни својој циљној групи.

Које су специфичности Гмаил оглашавања?

Као и остали типови оглашавања, Гмаил рекламирање такође са собом доноси своје специфичности:
    1. Могућност директног контактирања потенцијалних купаца
    2. Могућност пласирања бренда кроз канал који је у емаил коресподенцији
    најзаступљенији
    3. Могућност таргетовања циљне групе по дефинисаним карактеристикама
    4. Могућност таргетовања циљне групе по демографским одликама
    5. Могућност понвног (ремаркетинг) рекламирања
    6. и још много тога!